Kauden päätöstilaisuudessa mukavaa yhdessäoloa ja palkitsemisia

9.5.2023

Keskiviikkona 3.5.2023 pidettiin Sodankylän Liikuntahallilla lentopallokauden päättäjäiset. Hallissa raikui ilo ja nauru, kun isommat ja pienemmät lentopalloilijat näyttivät opittuja taitojaan vanhemmilleen. Ja täytyy kyllä sanoa, että vanhemmat taisivat jäädä jo häviölle näissä mittelöissä. Pelien jälkeen oli palkitsemisten vuoro ja lopuksi herkutteluhetki jätskien kera. Nyt katse ja reenit suunnataan kesäkuun alussa olevaan Imatran Power Cup -turnausreissuun.

Jokaisesta joukkueesta palkittiin vuoden pelaaja sekä vuoden tsemppipelaaja. Tähti-Volley kiittää kaikkia seuran toimihenkilöitä sekä sponsoreita arvokkaasta panoksesta juniorilentopalloilun hyväksi.

Tähti-Volleyn kauden 2022-2023 yhteenvedon voit lukea myös ensi viikolla ilmestyvästä paikallislehti Sompiosta.

Perinteisesti kauden päättäjäisissä jaetaan aktiiviselle lentopalloperheelle kiertopalkinto Jampan kannu. Tällä kertaa palkinto luovutettiin Mikkola-Rajaniemi perheeseen. Palkintoa vastaanottamassa oli seuran ensi kaudelle valitsema puheenjohtaja sekä monipuolisesti seuran toiminnassa mukana oleva Minna Rajaniemi, D-junioreissa pelanneet Emil Rajaniemi ja Laura Mikkola, C-tytöissä pelaava Venla Mikkola sekä perheen kuopus Selma Rajaniemi.
Runsas joukko lentopallokoululaisia saivat kauden päätteeksi diplomit sekä pienet herkkupussit. Kuvassa mukana lentopallokoulun ohjaaja Marika Lenkola. Lentopallonkoulun apuohjaajana on toiminut Laura Mutenia.
F-tytöt: Eevi Ahola, Lilja Pyykkö, Elli Sukuvaara, Evin Aspegren (tsemppipelaaja), Iida Oikarinen (kauden pelaaja), Mila Känsälä, Eerika Vehkaperä, Piitu Lehtola, Sofia Mähönen ja Emmi Mikkola. Valmentaja Kalle Pyykkö. Kuvasta puuttuu joukkueenjohtaja Taina Vehkaperä.
E-tytöt: Fiona Aspegren (tsemppipelaaja), Hertta Oksanen, Minea Vasara, Emilia Seitaniemi, Aada Vehkaperä, Enni-Liina Hakkarainen, Charlotta Pesonen (kauden pelaaja), Elmiina Parikka, Elli Kujala, Camilla Sassali, Hilla Kujala, Julia Pikkuhookana ja Ella Raaska. Valmentajat Jani Nilimaa ja Johanna Ilola-Pesonen. Kuvasta puuttuu Aliisa Parikka ja Nea Pyhäjärvi sekä joukkueenjohtaja Taina Vehkaperä, joka on toiminut E-tyttöjen pelireissuilla myös valmentajan roolissa.
D-juniorit: Marjukka Hirvisalo, Riina Puljujärvi, Aada Mustajärvi, Ronja Hyötylä, Janina Pääkkö, Annu Vaaraniemi, Helmi Oksanen (tsemppipelaaja) Neeta Hämäläinen, Emil Rajaniemi, Taneli Lehtilä, Miina Willman, Erin Ylivaara, Laura Mikkola ja Ada Ahola (kauden pelaaja). Takana valmentaja Tommi Lehtilä. Kuvasta puuttuu valmentaja Sirpa Willman sekä pelaajista Jenny Postila ja Eve Mäntylä. Joukkueenjohtajana D-junioreilla on toiminut Niko Oksanen.
C-tytöt; Janette Jaakola (kauden pelaaja), Viivi Postila (tsemppipelaaja), Venla Mikkola, Ella Haverinen ja Mette Willman. Valmentaja Tepu Jaakola ja apuvalmentaja Marika Lenkola. Joukkue sai pokaalit C-ikäisten tyttöjen Pohjoisen Aluemestaruushopean johdosta. Kuvasta puuttuu Tornion vahvistukset Emma Postila, Julia Tallgren, Iiris Kenttä ja Fanny Pakisjärvi. Peleissä apuvalmentajana toimi Torniosta Tuomas Postila.
Joukkueiden valmentajia muistettiin diplomein ja lahjakortein juniorilentopalloilun hyväksi tehdystä työstä. Kuvassa vasemmalta Tommi Lehtilä, Kalle Pyykkö, Jani Nilimaa, Tepu Jaakola, Johanna Ilola-Pesonen ja Marika Lenkola. Kuvasta puuttuu Sirpa Willman.
Tähti-Volleyn pitkäaikainen aktiivi sekä johtokunnan jäsen Risto Pyhäjärvi luovutti seuran puheenjohtajana kahden vuoden ajan toimineelle Marika Lenkolalle kiitokset. Marika on toiminut seura-aktiivina jo yli 10 vuoden ajan ja päättyneen kauden jälkeen Marika jättää aktiivisen seuratyön vähemmälle.