Kauden 2021-2022 päättäjäiset

17.5.2022

Kauden 2021-2022 päättäjäisiä juhlittiin iloisissa tunnelmissa 11.5.2022 Sodankylän Liikuntahallilla.

Juhlijoita hallille oli kerääntynyt yli satapäinen joukko ja kaikille riitti mukavasti puuhaa. Oli touhunurkkausta perheen pienimmille, perhepalloa, vapaata pallottelua sekä istumalentopalloa.

Illan päätteeksi nähtiin, kuinka valmentajat haastoivat C- ja B-tytöt mittelöön. Tällä(kin) kertaa kokemus oli rautaa ja valmentajat saivat kirmata kesälaitumille hymyssä suin.

Palkitut

Lentopallokoululaiset saivat muistoksi diplomit hienosti sujuneesta palloilukaudesta.

Vuoden E-tyttö Miina Willman

Tsemppipelaaja Janina Pääkkö

Vuoden D-tyttö Ada Ahola

Tsemppipelaaja Aada Mustajärvi

Vuoden D-poika Simo Korva

Tsemppipelaaja Taneli Lehtilä

Vuoden C-tyttö Janette Jaakola

Tsemppipelaaja Ella Haverinen

Vuoden B-tyttö Vanessa Moilanen

Tsemppipelaaja Venla Mikkola

SM-menestyksestä palkittiin Nea-Maria Mikkola. Neppis voitti AlueSM-kisoissa pronssia.

Seura huomioi juhlavuoden laatalla omia seuran junioreita, jotka kauden aikana toimivat apuvalmentajina. Kasvu seuratoimijaksi -palkinnon saivat

• Ville-Veikko Engelberg
  • Laura Mutenia
  • Nea-Maria Mikkola
  • Mette Willman

Seura palkitsi juhlavuoden laatalla pitkäaikaisesta, ansiokkaasta ja pyyteettömästä valmennustyöstä Marja-Leena Engelbergin.

Kiertopalkinto eli Jampan kannu matkasi tänä vuonna perhe Lenkola/Jaakolalle.