D-junnut saivat kautensa pakettiin

7.4.2022

D-junioreiden sarjat saatiin päätökseen 2.-3.4.

Sairastapauksien vuoksi D-poikajoukkueemme TäVo Hirvet joutuivat jättäytymään omasta turnauksestaan pois ja loppusijoitus oli lopulta 24.

Tyttöjen puolella sairastelut kurittivat puolestaan valmentajia, joten valmennustiimiin haettiin täydennyksiä sukulaisista, poikien joukkueesta sekä omista junnuista - kiitos avusta! - joten tyttöjen turnaukset saatiin pelattua suunnitelmien mukaan.

Rubiinit reissasivat Iihin

Tähti-Volleyn Rubiinien lauantaipäivä alkoi aamuaikaisella kohti Iitä. Turnauksessa pelasivat Marjukka, Jenny, Ada ja Aada. Tytöt kertoivat pelipäivän sujuneen hyvin ja pelaaminen oli kivaa. Tyttöjä meinasi hieman naurattaa, kun kertoivat, että olivat välillä kannustaneet väärällä nimellä omaa pelaajaa. Se ei onneksi haittaa! Pääasia on, että kannustaa ja tsemppaa joukkuetoveria tiukassakin paikassa.

Tulokset

Revontulet - TäVo Rubiinit 0-2 (23-25, 23-25)

TäVo Rubiinit - IiV Liekit 0-2 (14-25, 5-25)

KempeLe Tiikerit - TäVo Rubiinit 1-2 (23-25, 25-23, 15-17)

Sijoitusottelu (sijat 13-14)

TäVo Rubiinit - IiV Liekit 1-2 (25-22, 24-26, 6-15)

Tiikerisarjan sija 14.

Vaahtokarkkien reissu Haukiputaalle

Turnaus oli niinikään lauantaina. Joukkueessa pelasi Laura, Neeta, Helmi sekä Erin. Valmennuksesta vastasi tällä kertaa B-tyttömme Neppis.

"Pelasimme Haukiputaan Heittoa ja Lapin Susia vastaan. Turnauksessa oli kivaa ja hauskaa pelata. Joukkueemme onnistui syötöissä. Tällä kertaa tsemppipelaajamme oli Laura. Pelireissussa hauskaa oli karkkien ostaminen ja kaksi erävoittoa eli voitettu peli!"

Tulokset

TäVo Vaahtokarkit - LaSu 0-3 (16-25, 20-25, 22-25)

HaHe - TäVo Vaahtokarkit 1-2 (21-25, 25-21, 19-25)

Tiikerisarjan sija 26.

Hox! Vaahtokarkit ovat E-ikäisiä ja ovat pelanneet keväkauden itseään vanhempia vastaan D-junnujen sarjassa.

Timanttinen reissu Tupokseen

TäVon Timantit pelasivat viimeisen turnauksensa sunnuntaina 3.4. Tupoksessa. Tyttöjä pääsi pelireissulle vain kolme, joten neljä peliä ilman vaihtomiestä olisi ollut rankka rupeama itsekullekin.

"Mahtavaa periksiantamattomuutta! Noustiin takaa-ajoasemista erien voittoihin. Mottona oli, että ei anneta senttiäkään periksi ja eihän me annettu!", kehuu valmentaja-Sirpa.

Tulokset

PaKa D1 - TäVo Timantit 1-2 (19-25, 25-20, 14-16)

TäVo Timantit - Salsa Sininen 1-2 (25-21, 26-28, 9-15)

Välierä

KIVA - TäVo Timantit 2-1 (26-24, 22-25, 15-10)

Sijoitusottelu (sijat 9-10)

TäVo Timantit - Salsa Sininen 2-1 (22-25, 25-19, 16-14)

Tiikerisarjan sija 9.

Tytöt tekivät kotimatkalla sotasuunnitelman ja jättivät sen vuokra-autoon seuraavia matkalaisia ilahduttamaan.

TäVo Rubiinit Aada Mustajärvi, Marjukka Hirvisalo, Ada Ahola ja Jenny Postila.
TäVo Vaahtokarkit Neeta Hämäläinen, Laura Mikkola, Helmi Oksanen ja Erin Ylivaara sekä taustalla Nea-Maria Mikkola.
TäVo Timantit Janina Pääkkö, Sofia Hirvisalo ja Miina Willman.