C-tytöillä tiukkaa taistoa Pielavedellä

11.1.2023

7.1.2023 pelattiin tiukka turnaus Pielavedellä.

Ensimmäinen peli pelattiin Muhosta vastaan päättyen meille lukemiin 2-1 hyvällä pelillä. Ensimmäinen erä voitettiin 25-13, toinen erä hävittiin 25-20 ja kolmas erä päättyi meidän tiukkaan taistoon 16-14.

Toinen peli ja päivän paras peli pelattiin Kia Staria vastaan lukemin 2-0 vastustajalle. Ensimmäinen erä päättyi 27-25 ja toinen erä 25-20.

Viimeinen peli pelattiin aavistuksen väsyneesti AA/C08 vastaan 2-0 meidän voittoomme. Ensimmäinen erä 25-23 ja toinen erä 25-22.

Pelaaminen oli kaikkien osalta mukavaa ja ilo näkyi kentällä huutamalla kovaa. Tänään onnistumisia näkyi paljon verkolla, hyökkäykset onnistuivat erinomaisesti ja keskarit lukivat peliä erittäin hyvin. Puolustuskin onnistui pääosin, mutta välillä takkusi. Kaikenkaikkiaan päivä oli hyvä, eikä kellään mieliala tipahtanut ja iloinen pelimieli löytyi kaikkien laukuista!

-TäVo C-tytöt

Turnauksen tulokset nähtävillä tulospalvelussa tästä.

Seuraava kotiturnaus pelataan kotihallissa lauantaina 28.1., jolloin Sodankylään saapuu vastustajat Rovaniemeltä, Muhokselta ja Vaasasta.

Otteluohjelmaan pääset tästä.